Prekių pristatimas ir grąžinimas

Prekes pristato Omniva kurjerių tarnyba iki durų arba per paštomato terminalus. Prekės visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje pristatomos Omniva kurjerių tarnybos tarifais ir sąlygomis arba jei sutarta nemokamai. Pristatymo kainą skaičiuojama pagal svorį ir gabaritus. https://www.omniva.lt/lit 

4x4Shop stengiasi pristatyti Jūsų užsakytas prekes Jūsų užsakyme nurodytu adresu arba į paštomato terminalą per 24 val. nuo apmokėjimo įvykdymo jei prekės yra sandėlyje Viniuje. Jei apmokėjimas užsakitomas po 14 val. arba perkama ne darbo dieną, prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti pirmą po jos einančią darbo dieną. Prekės kurios užsakomos iš kitų Europos sandėlių pristatomos tik suderinus terminus su Jumis ir terminas priklauso nuo kurjerių tarnybos.

Išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo 4x4Shop nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju 4x4Shop įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Jumis ir suderinti prekių pristatymo klausimus. Visais atvejais 4x4Shop atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Jums nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Jūsų kaltės arba dėl nuo Jūsų priklausančių aplinkybių.

Prekės pristatymo metu Jūs privalote su mumis ar mūsų įgaliotu atstovu patikrinti prekes siuntos būklę. Jums pasirašius sąskaitoje-faktūroje ir/ar siuntos perdavimo-priėmimo akte, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs siuntos pažeidimą, Jūs privalote tai atžymėti sąskaitoje-faktūroje ir/ar siuntos perdavimo-priėmimo akte ir surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, 4x4Shop yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Jus dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Jūs nepažymėjote aukščiau nustatyta tvarka.

4x4Shop.LT